LAVESTE PRISER
SPAR OP TIL 60%
FRI FRAGT
ORDRER OVER 500 KR
TIL AT STOLE PÅ
TRANSPARENT, GENNEMTESTET
STØRSTE UDVALG
1200+ PRODUKTER

Mød Vores Ambassadør: Jaime Rossello

jaime rosello
Snak med

 

Har du nogensinde overvejet at blive en BULK POWDERS® Athlete? Vores #TEAMBULK er et stadigt voksende netværk af ambitiøse og engagerede atleter og ambassadører. Alle kommer de med forskellige baggrunde og ekspertise i deres felt. Vi syntes, at det kunne være interessant at finde ud af, hvordan de egentlig nåede dertil, hvor de er i dag, og hvordan BULK POWDERS® produkterne hjælper dem til at nå nye mål. Vi har derfor samlet en række spørgsmål, der også kan give dig en mulighed for at lære dem lidt bedre at kende. Dette interview er med vores ambassadør Jaime Rossello.

 

Navn: Jaime Rossello

Alder: 30

Bopæl: København

Beskæftigelse: Front-end Developer og ejer af Seasonsail.com

 

Hvor længe har du trænet og hvilken type træning/sport?

Jeg har vægttrænet i over 10 år, men de sidste 3 år har virkelig gjort en forskel, efter jeg startede med at forberede mig til Men’s Physique konkurrence.

Hvad er dine træningsrutiner?

Min ugentlige rutine ser sådan her ud:

Mandag: Kraftig Bryst

Tirsdag: Biceps

Onsdag: Ryg / Ben

Torsdag: Bænkpres & Skuldre

Fredag: Triceps

Lørdag: Ben

Søndag: Ryg

Jeg er ikke bange for at gå til den. Presser mig til det yderste i hvert sæt, hver træning. Det er sådan, du bliver større. Jeg gør, hvad det hedder Reverse Pyramidal træning, der går fra tunge til let stigende reps. 6 reps max. Pumpeeffekten er uvirkelig.

Hvad motiverer dig?

At forbedre mig selv. At være den bedst mulige version af mig selv både indvendig og udvendig.

Hvor ofte har du hviledage?

Jeg har ikke en fast dag. Jeg tager dem, som de kommer afhængigt af, hvordan min krop har det. Jeg kan gå 2 uger med træning hver dago g så tage 1-2 dage fri. Dette er fordi, jeg kun træner en muskelgrupppe om dagen, så der er nok tid til at restituere.

Favorit muskel at træne?

Bryst

Har du nogle ernæringsmæssige rutiner?

Ja selvfølgelig! Ernæring er alt! Især hvis du deltager i bodybuilding konkurrencer. Dette betyder ikke ernæringsmæssige begrænsninger. Hvis du arbejder hårdt gennem ugen, kan du altid nyde et godt ’cheat meal’ i weekenden.

Lige nu bulker jeg. Bulking/Off-season er fra 1. september til 1. januar, hvor jeg vil prøve at gaine så meget som muligt. Proteiner, kulhydrater og fedt, alt er okay på dette tidspunkt. Fra 1. januar indtil konkurrencen i slutningen af marts vil jeg cutte (On-season); Cutting betyder egentlig bare at reducere kalorier. Jeg vil reducere kulhydrater og øge proteinindtag, men stadig indtage 6 måltider om dagen.

Dette er min typiske ugentlige rutine:

Måltid 1: (7.00) Havregrød med mælk og 6 scrambled eggs eller en proteinshake, hvis jeg er på farten.
Måltid 2: (10.00) Tunsandwich og en banan.
Måltid 3: (12.00) Dagen måltid. Masser af protein, kulhydrater og grøntsager.
Måltid 4: (15.00) Tunsandwich og en peanutbutter sandwich.
Måltid 5: (18.00) 100 g mozzarellaost. Ris, kylling eller rødt kød og broccoli. Proteinshake.
– workout –
Måltid 6: (22.00) 100 g mozzarellaost. Ris, kylling eller rødt kød og broccoli. Proteinshake.

I weekenden prøver jeg stadig at spise 6 gange om dagen, men jeg er mere fleksibel. Jeg spiser også ude, og jeg elsker sushi.

4 essentielle kosttilskud, jeg tager, er: whey protein, glutamin, aminosyrer, omega oil blend.

Er der ellers nogle specielle forberedelser til Men’s Physique konkurrencen?

Bulking sæsonen er nem, og jeg vil tage 10 kg på. Men månederne op til konkurrencedagen er den rigtige udfordring. Jeg vil tabe noget af den volume, jeg gainede over vinteren. Jeg vil begynde at skære kulhydraterne fra og udføre cardio træning hver morgen på en tom mave for at opnå et lean look. 10 dage før konkurrencen starter Depletion, hvor atleterne vil måle meget nøje, hvor mange kulhydrater, van dog salt, der indtages for at reducerer vand I muskelcellerne og opnå det stramme, dry look på scenen

Bruger du nogle bestemte tilskud til at støtte din sunde og aktive livsstil?

Jeg tager SPORTS MULTI AM:PM og COMPLETE JOINT RESTORE.

Bedste tips til at komme i samme form som dig?

Kosten er den vigtigste og konsekvens/vedholdenhed er nøglen.

BULK POWDERS® favoritprodukter?

Jeg elsker ENDURE intra workout med smag af sommerbær og MACRO MUNCH fødselsdagskagesmag er så utroligt god.

5 hurtige:

  1. Brysttræning eller bentræning? Bryst
  2. Proteinbar eller proteinshake? Proteinbar
  3. Maksimal eller udholdende træning? Maksimal
  4. Fest eller hjemmeaften? Træningscenteret og så hjemme
  5. Slik, chokolade eller chips? Slik

Følg Jaime

Du kan følge Jaime på hans Instagram her: @jaimerportmann

Der er lukket for kommentarer.